fredag 20 april 2012



Veckorna rullar på, jag jobbar 75 % och det är perfekt,
då jag både kan lämna och hämta isak själv nu på dagis!
Vardagen har blivit mycket bättre både pga av de, och sen vi flyttade. Det har gjort mig mycket lugnare och mindre stressad, även fast jag borde sakta ner tempot lite till så är de bättre än de någonsin har varit :P

Ledig fredag och lördag denna vecka, och såklart så ska de vara snöstorm just då. Men eftersom vi skulle grilla idag så ignorerade vi vädret helt.
Haft lillasyster här hela dagen, bakat cupcakes, fixat lite och skruvat ihop grillen, och avslutade med en riktigt god middag med mamma, pappa och co!



Det där med att köpa utemöbler kändes helt plötsligt väldigt långt bort?


Isak somnade på en minut idag efter att ha varit fredagstrött hela dagen.
Jag fick ett ryck och tog en promenad på löpbandet, och körde en stund på magmaskinen.. men nu är de dax att varva ner, och krypa ner i soffan, naturgodis och COLA ska de lyxas med ikväll!


Imorgon gör vi en utflykt till Uppsala, innan pappa kommer hit och sätter upp lite mera saker.


och jag säger bara, SNART SÅ. Jag är som en litet förväntansfullt barn på julafton.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar