måndag 2 april 2012

Jag hinner inte med just nu, kan vi sakta ner lite? Måndag och ny vecka. Förra veckan bestod av en massa jobb, shopping, var ledig onsdag på dagen så då hade jag Isak hemma över dagen också tog vi en utflykt til Gävle och leklandet med våra bästa. Jenny och grabbarna! Älskar verkligen åldern Isak är i nu, det går så bra att diskutera med honom ch grabbarna busade på mestadels självs på leklandet, dom är så duktiga! Fredagen efter jag äntligen hade fått i mitt hår så körde jag fredsgsmys i järbo, bjuden på god mat och hade de trevligt. I lördags var jag ledig, så det blev en förmiddag i järbo med eve, där jag blev bjuden på mat innan Sandra kom och vi for upp till kungsberg för avslutning och bartömning. Träffade en massa folk, både gamla och nya vänner, drack öl och lyssnade på bra musik. Det vart en riktigt lyckad dag, Och medans jag var borta så tapetserade mamma och pappa isaks rum, jag har garanterat världens bästa föräldrar! Det vart riktigt bra. Och Isak är jätte nöjd :) Hur som helst, jobbat 10-21 idag, så min mamma hämtade Isak på dagis och tog sen nattingen här hemma med honom. Och det finns inget som är så underbart som att få komma men efter en dag på jobbet och krypa ner bredvid världens bästa unge!! Imorgon tisdag jobbar jag kväll, så jag och isak ska vara hemma och mysa hela dagen också kommer nog Jenny och barnen på fika och lek. Och sen har Isak bjudit hit sin farmor på fika också, gounge! Fredagsmorgon åker vi äntligen söderut jag, isak och bästa sällskapet. Två nätter på hotell, elmia mässa, strosing & shopping i jönköping och avslutar med en dag på ULLARED!! Jag har dessutom lagt beslag på en iPad, på obestämd tid! ;) De snurrar på i en jäkla fart, jag njuter för fullt, och speciellt dessa veckor när jag får ha Isak hemma <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar