söndag 25 mars 2012



veckorna går så fort, jag hinner inte alls med.
Börjar komma i ordning i nya hemmet iallafall, isak trivs som tusan han också.

Den här veckan har vi spenderat torsdag-söndag i fjällen med min familj m.f. Bodde i en jätte mysig och fin stuga, och det vi har hunnit med massor av skidåkning haft trevligt sällskap, fått god mat, myst, bastat och njutit en massa i SOLEN!
Min skrotunge tyckte de var så mysigt att få komma i väg på en liten semester, han är hemskt duktig på att tala om när de är något han gillar eller inte gillar :P
"åh vad vi har de mysigt mamma, jag vill åka till fjällen ofta".
jag har till och med bränt mig lite på näsan, och de ni är stort,
med mitt bleka face och taskiga värden i kroppen.
Det har verkligen varit en toppenresa, tusen tack för de!

Stannade till i borlänge på vägen hem idag så jag fick springa en vända i kupolen, men som vanligt kom jag bara ut med några basplagg, sånt är jag duktig på att handla iallafall.
Åkte hem och slängde in väskorna, sen ville isak ut och cykla så vi tog en promenad/cykeltur i finvädret, innan vi åkte hem till jenny och myste, lekte och blev bjudna på  middag.

Sen åkte vi hem och myste, läste saga och efter de slocknade isak väldigt fort.
Så jag fick lite hjälp med att börja gräva bort den stora blomlådan/rabatten som står på min uteplats, det tar tid, men de blir bra.
I veckan ska de köpas utemöbler och grill, så jag hoppas vädret håller i sig nu :P

men först ska jag börja den här veckan med två långpass, 10-22. För imorgon är de måndag och isak åker till sin pappa, det är lika tungt varje gång, men det är bara jobba, slita och göra alla måsten så är han snart hemma igen.
Mitt älskade barn.


jag mår bra och för en gångs skull snurrar allting på som de ska, känner mig mycket helare och lugnare, och jag plockar sakta men säkert bort de dåliga och släpper in de bra i mitt liv.

och tack david för att du är den du är.


isak njuter i fjällen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar