söndag 11 mars 2012


den här helgen vart inte riktigt som planerat, vi hann med en solig promenad och cykeltur (för isak) igår förmiddag iallafall, innan febern smög sig på honom.
förstod nästan att de skulle ske inom kort, då halva dagis är sjuka med feber och förkylning.
så sen igår eftermiddagn har vi i princip legat i sängen och tittat på film och sovit,
han vaknade fyra i morse, och kunde inte somna om, så då åt vi frukost och slog i gång en ny film.
Isak är i vanliga fall en riktigt mysig kille, men nu har han verkligen varit riktigt mysig. Han kuras, talar om hur fin jag är och vill bara ligga i famnen, och ber till och med om att få alvedon i mellan åt, då vet man, att isak är riktigt sjuk.
Hoppas de ger med sig fort!


Senare idag får jag finfrämmande, och sen är de ju bb-veckofinal innan jag kommer slockna.
Det är när sömnen blir rubbad såhär som man känner hur bortskämd man egentligen är,
isak sover ju i  vanliga fall tolv timmar i streck utan krångel, så nu när vi varit vakna sen fyra imorse känner jag mig helt efter, svårt att förstå nu hur man klarade av den där småbarnstiden med matning, blöjbyten och istoppning av napp ett antal gånger per natt :P

älskade fina isak.


idag har jag iallafall fyndat två ljusstakar, på ica av alla ställen.
och klickan hem en tallrikshylla från ellos. Tusen tack för tipset Malin!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar