torsdag 15 mars 2012



vilken skitvecka.Jobbade bara fram tills fyra i igår, onsdag, sen fick jag äntligen avbyte och åkte raka vägen hem och kröp ner i sängen. feber och fruktansvärt ont i kroppen, isak har troligen smittat mig med influensan!
Så nu har jag legat i sängen i 1 1/2 dygn, och tänker ligga här tills jag är frisk :P

isak är fortfarande dålig han också, stophe var upp till hälsocentralen med honom igår när jag jobbade, men det är bara en seg influensa och är bara vänta ut, min stackars lilla älskling.
jag ligger hellre här med feber i flera veckor än att han ska behöva vara sjuk.

Men man får se de positiva i de hela, bättre vi är sjuka nu än nästa vecka, för då åker vi till fjällen.
Jag längtar, och jag vet att isak längtar och är förväntansfull!


annars så har jag hunnit med att kika en hel del på olika sidor på internet nu när jag är sjuk.
Bland annat på tapeter, då den tapeten isak skulle ha på sin fondvägg har UTGÅTT!!!
Men något i den här stilen blir de iallafall,  nå tips?




även blivit lite sängkläder, överkast, mattor och kuddar beställda till mitt sovrum.
Vitt, beige, och blått kommer bli jätte mysigt.

Så nu ska jag bara hitta en tapet till mitt sovrum också, i rätt nyans.
Sen ska jag sätta pappa min i jobb :P






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar