fredag 9 mars 2012


Välkommen efterlängtade helg!
Det har varit en tuff, intensiv och bra vecka. Isak och mamma vecka.
Har jobbat dagtid och hunnit med massor
Shopping i gävle = ny skaljacka och mössa till isak, inget slår deras ytterkäder.
Leklandet, en hel eftermiddag med bara mys och han älskar när han får stå i fokus och leka av sig.
Kvällsåk i kungsberg, en massa åk, mysfika och ännu mera skidåkning!

idag därimot kändes de i hela kroppen att det är fredag, slutade tre idag, hämtade fisen på dagis och åkte hem. Mamma och pappa kom efter ett tag för att hjälpa mig lite, fått hatthyllan + hyllor, gardinstänger, lampor, skoskåp osv ditsatt!
jag är inte riktigt sams med mina betongväggar och hatar när jag inte kan sätta upp saker själv!

Men nu börjar de likna ett hem, golvet ska läggas klart i hallen och lika in i köket, isaks fondvägg ska tapetseras nästa vecka och snart kommer dom och rustar badrummet, SEN SÅ.
Längtar tills de blir lite varmare, utemöbler och en grill måste införskaffas!

klias i shoppingfingrarna, även fast jag lovat mig själv att försöka hålla i pengarna tills vi åker till ullared om en månad :Pmen de kan bli svårt.


Mamma och pappa åkte vid nio, isak somnade strax därefter och jag har tagit en lååång dusch och hoppat i pyjamasbyxorna, mat från tzatziki och bb nu, sen kommer jag sova gott bredvid min skitunge!
Det blir en lugn helg, promenader,  en cykeltur för isak, lek i lekparken här utanför och kanske en lekdejt med Hanna & smågrabbarna. Och såklart en massa mys!!!

jag trivs som tusan just nu.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar