måndag 12 mars 2012


måndag, nya tag!
varit ledig i helgen, men mitt lilla hjärta fick feber i lördags, så vi har till största delen spenderat helgen i soffan och sängen, framför barnfilmer.
han har varit som ett plåster, precis som när han var bebis, bara velat ligga nära och kurats, och de har han såklart fått gjort.
Och när barn är sjuka tycker jag att de är viktigt att dom får vara hemma och ta de lugnt, och bara vara.

imorse var han som tur var lite piggare när hans pappa kom och hämtade honom,
och jag vet att han har de bra där, men känslan att behöva lämna ifrån sig sitt sjuka barn, att inte få finnas där så nära som man vill.. den känslan, önskar jag INGEN.
Även om jag vet att han har fullt med människor i sitt liv som älskar honom så är jag hans mamma och när man inte får finnas där för sitt barn fullt ut hela tiden, ja de finns de ingen smärta i världen som slår.
Även om vi levt isär i tre år (till och från), och isak är trygg hos oss båda, så kommer jag aldrig vänja mig med att vara ifrån honom. Man kan bara göra de bästa av situationen,
och jag vet att dagarna går så himla fort och snart är han hemma igen. Hos sin mamma.

Hoppas verkligen han piggnat på sig under dagen. Min älskade unge!!!!!


jag har iallafall jobbat 10-21 idag, lugnt på jobbet men ändå gick dagen fort.
Imorgon är jag ledig, och de kom så fruktansvärt lägligt.
Tänker börja dagen med att gå upp i tid och ta en powerwalk med lurarna i öronen, sen ska jag umgås med min fina jenny och jackiboy!
och sen är de bara ännu mera bra saker inplanerade, hela veckan är full med bara bra saker, och förutom att jag längtar efter min Isak så mår jag väldigt bra, och mer än så tänker jag inte säga nu :P
Men har fått snurr på saker och ting iallafall,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar