måndag 14 maj 2012



allting är som vanligt, men ingenting är som förr?

Idag är de måndag, och det betyder att Isak kom hem i morse, halv sju!
Vi har tittat på Jönssonligan på kollo och ätit frukost i sängen, snart är de dax för dagis och jobb innan det blir en ledig tisdag.

Förra veckan bokades två resor,
en resa i två veckor till Thailand med mamma, pappa, min syster och Isak
Som jag längtar, trots att det inte är för en i januari då mamma fyller 50 år.
Men underbart att ha något att se fram i mot.

Sen bokade även jag och Emelie en resa till Rhodos!!!och vi åker redan nästa onsdag, den 23:e.
Vi har pratat i flera år nu om att åka utomlands tillsammans. Och jag har aldrig någonsin behövt en semester så mycket som nu.  Varenda led i kroppen gör ont, jag är yr och konstig och kan inte koncentrera mig på någonting, jag glömmer bort saker och istället för att trycka i mig mera medicin åker jag nu bort en vecka med min bästa vän, och bara har de bra!
Ska bli så skönt med sol, värme, bad, äta gott och bara ha de bra, med den människan som förstår mig bäst, som tycker om precis samma saker som jag.
Äntligen blir de av, det är vi verkligen värda nu.


Lyckades tajma in de nästan precis med när isak är hos sin pappa. så nu är han hos mig den här veckan, sen är jag på rhodos en vecka och sen när ja kommer hem är de isak vecka igen, hur bra är inte de!

men nu är de dax för jobb och dagis, isak far fram som en virvelvind här hemma och jag gissar på att hans nystädade rum redan ser ut som ett bombnedslag.


Den här veckan blir de lite jobb, och sen
en massa kvalitetstid som vanligt, varenda sekund ska man ta till vara på.









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar