söndag 19 december 2010

Borta bra, men hemma bäst.
Isak var en pärla att flyga hem med också, låg tvärs över mig hela resan, men det är smällar man får ta, hellre det än en skrikande unge på ett flygplan :P
Jag därimot kunde inte sova någonting alls,
så igår var jag helt slut efter att inte ha sovit på två dygn nästan.


försökte få ledigt igår, men som vanligt så är det ingen som kan ställa upp och jobba för en,
fast man själv ställer upp jämt. Men jag började några timmar senare iallafall.

Vi måste fått i oss något skit allihopa, för nästan alla är dåliga, som var med på resan.
och i morse var de min tur att få magen ut och invänd,
så inte så mycket annat att göra än att sjukskriva mig och har legat hela dagen.
Isak är hos mamma och pappa och tur är det!

återkommer med roligare inlägg senare,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar