söndag 26 december 2010

Har inte kunnat njutit av julen det här året, det har bara känts jobbigt och stressigt.
Har jobbat varje dag sen vi kom hem, en vecka sen.
Till och med på själva julafton. Ingen julstämning alls.
Men efter det fick vi god mat hemma hos mamma & pappa, och tomten kom med paket.
Igår jobbade jag också hela dagen, vi var den enda matafärren som hade öppet ända till klockan 22!

Efter det så drog jag i mig en red bull för att orka hålla ögonen öppna,
sen följde jag med Emelie ut på krogen, nykter!
och det gör jag aldrig om, iallafall inte på en juldag. Fruktansvärt mycket folk,
men det var en trevlig kväll, och som vanligt på juldagen träffar man folk man inte sett på jätte länge.
En hel del kända ansikten.
Och det allra bästa var att jag fick krama om Eve, som är hemma över jul, underbart!!


annandagen idag, och gissa vad jag ska göra ?
Jo åka och jobba. 10-19.30

Men sen är jag ledig i två dagar,
och just ja, fick en ny digitalkamera i julklapp, så tänkte bjuda på lite fina bilder sen :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar