fredag 31 december 2010

Sista dagen på året, och det blir ett jobbpass mellan 9-17.
Alltid sett fram i mot den här dagen, men i år känns den bara överskattad.
Vet inte vad som hänt med mitt humör, men jag är förbannat less, på allting, det är slut på krafter.

Det lovas och lovas saker, och jag orkar inte inse nå mera att saker och ting inte håller måttet.

Så nu är frågan, vad ska jag göra åt det här, och det ska jag klura ut under dagen.
För jag tänker inte vakna en morgon till och känna såhär.
Tänker börja det nya året glad och positiv.


---
och sen kunde jag inte låta bli att skratta när jag hittade på en text, tänk att man kan vara så blåögd och dum. Men du gör våran dag tjejen, att vi får något att skratta åt ibland, haha, tack


och tack bästa Emelie för barnvakten igår!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar