måndag 13 december 2010



tänk att vi snart varit i Thailand i tre veckor.
I försig så var vi i Bangkok den första tiden, och har gjort massa saker, så dagarna går fort.

Kör stenhårt med Isak´s potträning (eller toalett träning blir det) här, han har nästan aldrig blöja på sig förutom på nätterna, och han säger till nu varje gång han måste kissa eller bajsa.
Skiner upp som en sol när man ger honom beröm, sånt gillar han, den lilla fisen

Igår satt han och sa samma sak om och om hela tiden för sig själv, och jag fråga vad han höll på med.
Då fick jag till svar "träna o säga OOOOFIII"

så sofie nu heter du inte fii längre ;)


torsdag eftermiddag har jag tid att färga håret och sätta i nytt löshår. 
Direkt efter det ska jag till tatueraren!
Sen åker vi hemåt på fredag


så här ser jag ut nu, ovant men väldigt skönt



1 kommentar: