tisdag 26 juli 2011

fyfan vad jag är less på otrogna jävla svin, och det är fan inte bara en heller!!
lugnat ner mig betydligt mycket ändå, sjukat i två dagar.
Idag skulle vi åkt till skogen och plockat gulingar, men isak fick åka med sin mormor och jag sov några extra timmar, och efter det känner jag mig mycket piggare.
annars har vi hängt vid poolen idag, matat kaniner, och ätit grillat. En toppendag med andra ord, och min lilla håller med!Ikväll blir de en myskväll hos mor och far, färga håret och äta svampmacka!

imorgon ska jag jobba förmiddag, och sen är jag ledig tills måndag. Behövligt kan jag lova!!!



igår var och pappa i väg och köpte bil till mig, velat i över ett år nu, så nu fick de bli såhär.
En saab, så jag hoppas de är några som är nöjda? :P

ska bli underbart att kunna åka vart jag vill, när jag vill, hur jag vill. Utan att beh´öva gå och låna en bil, planera, vara tillbaka en viss tid, osv.
det kommer underlätta mitt och isak´s liv enormt, med jobb & dagislämningar.
Så jag är glad!

slet även ut mitt löshår igår, så imorgon ska jag in till Emma i gävle och sätta i nytt.
Sista gången har jag lovat, börjat knapra nå super tabletter nu få se om kroppen tar upp dom.
Måste försöka få ordning på mitt eget hår, värderna har stigit en del i allafall :)

ja de händer grejer.. lagomt med saker. Har lovat isak att vi ska åka till furuvik senare i veckan, och när han drar med sin pappa på semester i helgen, så drar jag nog neråt i landet. Komma bort över helgen vore inte helt fel, då de inte finns  mycket som lockat här längre.


tack världens bästa Staffan

2 kommentarer:

  1. Ni måste nog skärpa er allihop och betee er som vuxna! Tycker ni inte så själva??

    SvaraRadera
  2. du har nog inte en susning om vad jag pratar om, och det här är nog första gången någonsin jag kan säga att jag faktikst inte gjort något. därför ska jag inte behöva ta någon skit heller.

    SvaraRadera