fredag 29 juli 2011

härliga fredag. min andra lediga dag denna vecka.
Igår myste vi hela dagen, och på eftermiddagen gjorde Eve oss sällskap i soffan framför Astrid Lindgren film.
Idag har Isak, jag och Sofie har spenderat dagen på Furuvik!
Senare blir de grillat, och en massa jäkla pussar på min unge, inatt åker han med sin pappa på semester.
jag ska vara ledig i helgen utan barn, men jag har jobbat 11 helger av 13,
så jag behöver faktiskt få sova och bara vara.
Nästa vecka kör nästa semester period igång, och de är fullrulle.

annars vet jag mycket väl att man inte ska skriva ut hur man mår eller känner på internet eller blogg,
men faktiskt. den här gången har det gått lite för långt, och det är inte jag som gått över gränsen.
Man kan inte tro att man bara kan köra huvudet i sanden och neka sig igenom allt som hänt,
man måste stå för sina misstag, människor gör misstag, det är mänskligt.
och vet ni , det finns alltid två sidor av en historia, lätt att glömma bort tydligen



hoppas ni får en bra helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar