onsdag 13 juli 2011

varför är de alltid såhär, sånt som man velat hört för några månader sen, eller för några veckor sen.
Det får man alltid höra när man bestämt sig, när de är försent.
 Det är alltid samma sak, vad det än gäller.
Jag har gjort allt jag kunnat, och det har aldrig dugit, så släpp mig fri nu!

Jag behöver en nystart, lite ny luft att andas. Att behöva dras med de här suger lusten ur mig.
och det får de inte göra den här gången, alltid är egentligen så förbannat bra, så jag vill bara få njuta av det!


6-11 på jobbet, nu är jag ledig tills fredag morgon klockan 8, det kallas lyx just nu!!
Isak och jag har landat hemma efter några stressiga dagar. Ätit lunch och tagit de lugnt en stund, så nu ska vi ut och få oss lite frisk luft, lillfis ville cykla och sen köpa glass på mc'donalds, så han får väl det då :)



Sen blir det en promenad runt stan när Staffan slutar.
Göra ett försök att hitta min cykel.  Hur orkar man sno en cykel, en cykel med barnsist ?
tur mamma extra försäkrat den, men endå, det är tråkigt


Det ryktas att det ska bli fint väder imorgon, stranden, plocka svamp, och en shoppingtur med in bästa vän. Hoppas ni har en bra vecka.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar