måndag 25 juli 2011

jag kan inte på något sett förklara hur jag mått den senaste veckan.
därför har jag även  valt att itne sitta vid datorn alls, inte skriva, inte läsa.
Det känns som om hela min värld bara rasade samman på några minuter,
jag har fått bevisat för mig nu att människor verkligen kan göra vad som helst mot varandra

.

Och hur det än ligger till, och hur mycket eller hur lite jag än vet om situationen så är de tillräckligt just nu. Jag känner mig totalt gruntlurad, att dom människorna som jag verkligen lagt min energi på, som fått min lediga tid, som jag engagerat mig i, inte är dom människor som borde fått min ork.
Det känns förjävligt, och jag vill bara få koncentrera mig på få att få vara mamma åt världens bästa treåring, han behöver mig.


utöver det, så har jag jobbat alldeles för mycket den senaste tiden, men det har gått super bra.
det har varit lite utflykter och äventyr. Och idag ska jag köpa bil, äntligen blir de av.
och imorgon ska de börjas rustas i lägenheten, och köpas ny säng och sänggavel!
Igår var de söndag och det betyder att jag fick hämta hem min fina unge, så allt kommer kännas mycket lättare den här veckan.
ska jobba några få timmar onsdag förmiddag, annars är vi helt lediga!!!

 lyckats dragit på mig en förkylning och feber mitt i sommaren!!
så idag har jag faktiskt tillåtit mig själv att ligga i soffan hela dagen,
medans isak har bakat bullar och lekt med sin mormor.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar