tisdag 12 juli 2011

Mitt i allt försöker jag sätta ner fötterna igen och hitta balansen, enklare sagt en gjort,
trots att jag har alla förutsättningar att lyckas nu.
Att få känna den känslan att man verkligen kan lita på någon helt och hållet,
att känna tillit och att verkligen känna sig trygg.
Det är så otroligt viktigt, och jag vet inte hur många år sen det är jag kunde slappna av helt och hållet utan att oroa mig för att bli sviken.
Vissa människor är en klass för sig helt enkelt.
men det är samtidigt väldigt skrämmande,
för dessto mera man har dessto mera har man att förlora också.
Jag tänker hålla hårt i de här, och bara hoppas på de bästa.


..

Igår jobbade jag precis hela dagen, 8-19.20, Så isak var först med mina föräldrar igår  och fick härja på badhuset, natten spenderade han hos sin pappa, eftersom jag började klockan sex imorse.
Så jag myste med mina käraste hos mamma och pappa igår kväll,
fick grillat och avslutade med att synda en glass på donken.
Gjorde några timmar på jobbet imorse, hämtade isak och åkte ut till Högbo där vi mötte upp Satu och Jenny och alla ungarna såklart. tanken var att vi skulle bada, men det var inte riktigt så varmt, så vi myste och lekte i lekparken och avslutade med glass innan himlen öppnade sig och vi åkte hem!

Jag och isak har nu placerat oss i varsin ände av soffan, en film och mys och sen ska de lagas mat.
Inatt ska vi sova hos mina föräldrar, för jag ska jobba förmiddag imorgon.
men sen, sen är de lite ledighet som gäller innan de är dax för massa jobb i helgen!
men det är även massa bra saker inplanerade i helgen, så jag är laddad, och glad.



vissa uttryck borde du inte använda fröken lilla :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar