måndag 4 juli 2011

sista semesterdagen, på ett tag.Jag och isak har gjort de vi är allra bäst på, morgonmyst, alldeles för länge egentligen.
Snart kommer min lillasyster hit, vi ska äta nå god lunch,
sen har jag lovat isak att vi ska till valbo och gå i lite affärer, kanske handla upp våra presentkort.
Sen ska vi pussas en massa, innan han ska i väg till sin pappa klockan fem,
och jag ska ha världens bästa måndagkväll med världens bästa!

För 6.00 ska jag befinna mig på jobbet i morgon bitti igen, jag har lite ångest faktiskt, det har inte varit helt fel att få varit ledig.
Men nu kör vi tre veckor igen, sen är jag ledig en vecka.. och då äntligen är de Augusti,
25 + 25 års kalas för min bästa vän + u, min syster fyller 18 och sen drar vi utomlands!!!+ att de är massa små utflykter och äventyr inplanerat på lediga dagar.

Allting går så mycket lättare när man har saker att se fram i mot.


--
som jag tycker om människor som verkligen ser en på riktigt.




Jag ska ingenstans
jag bara bryter lite is
Det sägs att allting vänder
och det stämmer väl på sätt och vis
Det här är slutet på en lycklig början

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar