söndag 3 juli 2011

borta bra med hemma bäst, och jag tycker inte att man är en otacksam jävel för att man längtar hem.
Klart man saknar allt hemma även om man har de bra på semestern, eller hur?

vi har haft sån jäkla tur med vädret veckan som varit,
till och med jag har haft tid att få ligga i solen och bli brun :P


tack för en bra vecka, speciellt första halvan av den.
Idag har jag och isak varit i lekparken i högbo och lekt, tittat på djuren och fikat. Och haft mina bästa vänner som sällskap. Imorgon är de min sista semester dag. Det ska hinnas med att mysa med isak, shoppa och bara vara.
tur jag kör förmiddag hela veckan, så  man hinner med massa roligt ändå.
En tripp till sthlm och grönan är inplanerad. Fint att ha något att se fram i mot!


bilder kommer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar