torsdag 30 juni 2011

torsdag i västervik.


i måndags kväll sent som tusan,
efter mycket krångel, kaos och stress kom vi i väg ett gäng för några dagars semester.
två husbilar och de andra i husvagn.

första stoppet blev Skara, där vart de två dagar på sommarland, med karuseller, bad, lek  massa sol, grillning, drinkar, trevligt sällskap och jag har fått bebismyst med lille jack också.
igår när vi hade badat på äventyrsbadet hela dagen, handlat, kört runt i hela skara och letat bensinmack så kom vi i väg och fick sträckköra 40 mil till Västervik för att hinna innan campingen stängde.
men det kanske det vart värt,  hur fint som helst, pooler och även idag underbart väder,
synd att de är så kallt i havet bara!
barnen är super snälla, och allting har gått bra

vi ska hinna med Vimmerby och astrid Lindgrens värld också innan vi ska styra husbilarna hemåt igen.
Men ikväll ska jag ta hand om mitt brända tryne och axlar, umgås, grilla och ta ett glas vin!

längtar efter mina hjärnan där hemma bara. Och det är INTE lite heller.
Tisdag är de tillbaka till verkligheten som gäller, och förmiddagsjobb hela veckan och helgen.
Så före de ska jag passa på att njuta!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar