söndag 26 juni 2011

den här helgen har varit spännande, mycket spännande.
jag har jobbat, fjärde helgen i rad. det gjorde jag förbannat bra om jag får säga det själv!


Jag har även umgåts med de bästa jag vet, myst med min vackra son,
och igår var de äntligen midsommardagen,
och den spenderades som vanligt i Toretorp och sen Hammarby!
Emelie och jag fick ju äran att sälja lotter under kvällen, så vi träffade massor av roliga människor, myste med de bästa,grillade, lyssnade på bandet och bara njöt av lugnet!
En sån där bra dag som verkligen behövdes.
Som senare byttes ut mot ett kaotiskt hammarby, lite dans och sen över en timme i en bil, med punktering på två däck!!!
jag skrapa i hop 1 1/2 timmes sömn i natt, innan jag tog taxi till jobbet kvart i sju ii morse!
Dagen gick som tur fort, och sen fick jag cheese cake ute vid storsjön.

 jag är så trött så jag knappt vet vad jag heter nu.
Men ska tvätta lite, och försöka vända tillbaka min lägenhet till de den ska vara!

och nu har jag semester i 10 dagar, så jäkla underbart,
och det är massa saker inplanerade!!!!!!!!!!!!!!

jag har lärt mig mera de senaste dagarna än vad jag gjort på flera år, om vissa saker.
man ska behandla andra som man vill bli behandlad själv,
och saker och ting kan man alltid vrida på hur många varv som helst, till eller imot ens fördel.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar