onsdag 1 juni 2011

tisdag,
har jobbat två långdagar nu och känner verkligen hur jag INTE är form, gått runt hemma hela eftermiddagen och yrat, känner inte riktigt marken, det är som en rejäl fylla.
Trodde aldrig jag skulle säga de här, men jag måste nog lyda nu, och vila mig i form.
Koppla bort sånt som tar min energi, och tänka postivit!!
jag ska göra ett försök iallafall.

idag har de inte blivit mera än jobb, dagishämtning, hem, laga mat, myst framför barntv och ätit bakelser och sen isak somna har jag bara legat i sängen framför tv:n och slöat.
Snart är de bb, hoppas jag får sällskap av gubben i lådan


imorgon är de röddag, och jag är ledig, LAGOMT med saker inplanerade, bara bra saker.
Ska även fortsätta att leta utomlandsresa, för nu är de bestämt att vi ska åka, och jag är så glad!!!


och du, ta inte ut segern i förskott ;)




jobbfrilla och osminkad, så här jag luffsar omkring på coop extra hela dagarna,
fast med den snygga röda skjortan på :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar