torsdag 16 juni 2011

jag går runt med ett leende hela tiden, och det är förbannat skönt efter en lång och jobbig vinter/vår.


i morse kom som sagt emelie hit och hälsade på lite, innan vi lära iväg.
Vi har lyckats lagt våra schemat helt olika och jobar om varandra hela tiden. Det är inte roligt.
Sen har dagen spenderats i gävle med jenny hemma hos Emma med alla ungarna!
Hennes två, min lillfis och jennys lilla bebis :)
Fullrulle, men milton och isak har lekt jätte bra. Så vi ska slå till på en lekdejt nästa vecka, kul att alla tre har barn i samma ålder, tre söta pojkar, isak har haft jätte roligt.

Jag fick iallafall mitt hår fixat, mitt i all kaos :)
Sen vart de lunch på max innan det bara var stressa vidare, lämna I med  mamma och sen åka och jobba.
Stressigt och dryg dag på jobbet, och kom inte därifrån för en kvart i elva, pga kyllarm.
Men nu ska jag invänta bästa, sen krypa ner och sova!


en morgonpromenad hem till mamma och pappa i morgon, lämna fisen, ska jobba 10-19.
Imorgon kväll ska de bakas och mysas,

jobbar jag 6-15 sen kalas för isak hemma hos mamma och pappa.
FÖR MITT ÄLSKADE LILLA HJÄRTEGULL BLIR TRE ÅR DÅ!! :)


tack för en jätte bra dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar