torsdag 23 juni 2011

åååh vilken bra ledig dag jag hade igår.
Började med lunch och lite shopping i valbo i går med Emelie,
sen tog vi oss ut på sjön med grabbarna, la ankare där de var vindstilla och bara njöt av solen.
Kvällen bjöds de på grillat och mys, innan jag deckade i sängen.
 Jag behövde verkligen en paus, i från vardagen. Göra något för min egen skull och slappna av.

Imorse var isak trött, och somnade om vid halv nio, och han sover än, klockan är halv tolv.
Ungen har en hel del sömn att ta igen, efter tidiga mornar den här veckan. Han är ingen morgonmänniska, och de är ju varken hans mamma eller pappa heller :P


vi ska invänta de andra,
sen blir de lunch på travinn innan vi tar oss ut till storsjön och försöker få något gjort.
idag ska jag vila mig i form, för imorgon är det midsommarafton och jag ska jobba på dagen, och sen jobb hela helgen, plus att man ska orka med en massa roligt också!



isak älskar sin dator han fick när han fyllde år, nu får jag äntligen ha min ifred :P

1 kommentar:

  1. Va bra att det vart lyckat med datorn;) ha en bra helg stumpan! Kram

    SvaraRadera