tisdag 14 juni 2011

den här tisdagen vart så mycket mera än jag trodde.
Isak och jag slöade fram tills tolv, då jag kände att vi lära ut,
tog oss till mc´donalds så ungen fick hamburgaren han tjatat om! :P
Sen bäddade jag ner honom i vagnen och tog en långpromenad. Det är himla skönt att ta en rask promenad med vagnen och rensa tankarna ibland, jag var helt slut när vi kom hem.
Eftermiddagen har vi varit i Örta, vissa har snickrat och jag har lekt med alla ungar.
En på tre, en på fyra och en på sju. Jätte skoj, men det är då man känner att man är himla nöjd med ett barn, än så länge :P

Sen åkte vi till Satu på hennes jobb, och tröck i oss lite pizza allihopa
 innan jag hämtade upp lillasyster, och åkte hem.
Hon ska sova här i natt, eftersom jag ska jobba förmiddag.
Så imorgon bitti ringer klockan vid halv fem!!
Det betyder att jag måste försöka koppla bort allt och sova i tid ikväll :)

Prickarna har börjat torka ut och försvinna på Isak, och idag har han nästan varit sig själv, krafterna är nästintill tillbaka. men han blir hemma resten av veckan också från dagis!
Skönt att ha de här avklarat nu, det tycker han nog själv också


Föresten, har ni sett bilden på isak i annonsbladet?
våran blivande treåring :)


1 kommentar: