söndag 5 juni 2011

Den här helgen har gått så jäkla fort!
fredagskväll jobbade jag iförsig, och lika i går morse och sen 7-15 idag.
På min lediga helg. men inte gör de något inte :P

Ändå har jag och isak hunnit med varit ut och hälsat på våra bästa,
vi har även varit hos jenny, elvin och bebis och lekt och jag har fått sniffa bebis.
Det har varit middag med farmor, och igår kväll när jag hade lagt isak hemma hos mamma o pappa,
åkte jag raka vägen till kungs för att umgås med mina bästa vänner Emelie och Staffan. Och sen de andra också såklart, vi tröck ihop oss i båten allihopa och åkte till strandbaden för mat och alkhol, eller jag körde på cola. Jätte mysig kväll!

isak har länge tjatat om att han vill åka tåg, så idag har min mamma, pappa och lillasyster tagit tåget in till gävle med honom och gått till boulongen för massa lek.
har sån tur som har alla de fina runt omkring oss, som gör allt för honom!!

Så han kommer när som helst innanför dörren, jag har jobbat, varit och hängt tvätt åt slöhögen och ska plocka undan så vi kan ut i lekparken en stund innan det är dax för barnprogram och mys.
Ikväll är de bb-final, det betyder en massa götta och bra sällskap,
och imorgon är jag ledig, och ska inte jobba för en tisdag kväll, det känns väldigt skönt!


som sagt, ett lugn har lagt sig, jag är glad, för en massa olika saker.
och det är så jäkla skönt att andas ordentligt igen!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar