onsdag 8 juni 2011

klockan är tre på natten. och här sitter jag.
Och kan omöjligt sova, trots att klockan ringer om 2 timmar!!!

Den senaste tiden har bestått av alldelles för lite sömn, pga av en massa saker, mest bra saker.
Och i morse skulle jag ha sovmorgon, vilket inte har hänt på några veckor.
Men istället kurades jag med isak och lämnade han sen på dagis, eftersom jag haft eftermiddag.
Därimellan hann jag med valbo och gävle med lill Alexandra, en sväng till hotellet och färgat håret på min lillasyster.
Har alltså konstaterat att jag är övertrött, och tanken på att jag ska upp snart gör de inte lättare att somna.

Hur som helst, onsdag betyder att jag ska baka, ett 6-15 pass blir det,
sen kan jag tänka mig att jag ska ta igen lite sömn innan jag ska fylla kvällen med massa bra saker.

Det är så mycket som ändrats på så kort tid, och tro mig, jag vet att de inte är för alltid.
men just nu gillar jag förändringar, och det är ju bara passa på att njuta.
Har man inte så stora förhoppningar så löser sig de mesta, faktiskt :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar