fredag 10 juni 2011

jag har ont i min hand, förbannade brännblåsor,
efter detta ska jag gå med grytvantarna på mig hela dagarna på jobbet! :P
Sen har jag ont i mamma hjärtat för att min lilla älskling har vattkoppor, än så länge har han inge bekymmer med det. jag hoppas att de håller i sig så, och att det går över fort.

Annars så kan jag säga att jag mår faktiskt bra. :)
jag har plockat bort några energitvjuvar i mitt liv, och att vissa är så förbannat lättlurade kan jag inte göra något åt. Nu blickar vi framåt!!


idag har jag jobbat, sen har jag umgåts med s!
Stötte även på eve så jag fick kramas lite, det satt inte helt fel idag.

Imorgon är de fredag, och jag ska titta på när dom tar studenden, bla min kusin!
Men först måste jag försöka sova några timmar, skulle behöva skaffa sömnpiller


den här bilden är tagen för 2 somrar sen, helt sjukt vad tiden gått fort.
och om 8 dagar fyller mitt älskade barn tre år!!
jag är så stolt över honom, över den han är, att han fixar allt galant, min vackra älskling

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar