torsdag 2 juni 2011

glad tjej!!!!!!!!

Haft en förbannat bra ledig tordag,hela morgonen myste vi och tog de lugnt framför pippi och alvin & gänget.
tog ett långt bad och sen tog vi vagnen och traska hem till mamma och pappa, skön promenad i solen!
varit på lite äventyr,
sen fick jag en paus i några timmar då isak ville leka med sin mormor och morfar,
så jag och lillasyster åkte till gävle, strosade och åt på max.
Efter de har jag och isak varit i kungs med mina bästa vänner och det andra,
spelat badminton, lekt, isak har badat i sin pool och vi har grillat och suttit i solen!
jag har laddat energi till tusen idag, sugit i mig av allt som är bra, så man kan leva på de ett tag *

imorgon jobbar jag kväll, så hoppas verkligen på finväder hela dagen!!!!!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar