måndag 13 juni 2011

inte mycker som får mig att reagera längre, inte mycket som retar upp mig,
jag har lagt vissa saker och ting bakom mig.
Och det som försigår här och nu, tänker jag behålla för mig själv.
inget snack eller missförstånd ska få förstöra de här, jag njuter av lugnet.


isak och jag har som sagt slappat oss igenom hela dagen,
 på eftermiddagen kom mor och far hit, och även pappa stophe,
så de vart marängswish som jag hade lovat Isak.
Fick korvstrognaoff ute hos de bästa nu mot kvällningen, med allihopa.
Innan de vart sovdax alldelles för sent för den lilla.

prickarna har börjat torka ut, och de verkar inte som om de kliar speciellt mycket på honom längre.
Underbart!
Imorgon har vi en till ledig dag, måste försöka komma ut på en pw då, så jag inte slappar ihop totalt.

längtar en del tills onsdag nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar