tisdag 31 maj 2011

isak var inte alls pigg när jag var tvungen att väcka honom före klockan sex i morse,
och frågade snällt om han fick vila lite i cykelsitsen på väg till dagis.
Det var ingen rolig cykeltur,
lite luft i däckena och en unge som måste gått upp MINST tio kilo den senaste tiden, kändes det som :P
men det gick bra med den tidiga lämningen, och kvart i sju stämplade jag in på jobbet!
fyra fick jag gå hem, och åkte raka vägen till kungs, där isak redan var med emelie.
Vi fick mat, och sen fick äntligen bada i sin nya pool.
Lycklig kille = glad mamma!


 han somnade gott utan både blöja och vällning ikväll.

Jag ska faktiskt göra lite nytta, innan jag ska slänga mig i soffan och invänta min mamma, hon ska sova här i natt eftersom jag har förmiddag imorgon!
Mys med mamma är aldrig fel.


kan ju hoppas emelie får tummen ur arlset och skickar över bilderna sen idag :)




1 juni i morgon, jag kan inte förstå att det snart gått ett halvår.
Hela kroppen skriker att det här är fel.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar