lördag 14 maj 2011

lördag.

Funderar starkt på att lägga ner de här helt, jag har tappat suget,
och har inte  ens orkat lägga in alla bilder sen den senaste tiden.


det har varit en fruktansvärt intensiv vecka, som jag i för sig valt själv, allt för att kunna ta de lugnt nästa vecka när isak är  hemma.
igår fredag jobbade jag morgon/förmiddag på hotellet, hem och duscha och vila en stund och sen vidare till coop och jobbade kväll. Kom därifrån strax efter tio,skynda hem och såg bb med mina favoriter emelie och Staffan,  i vanlig ordning.

Imorse var jag inte pigg när klockan ringde klockan fem, men det är inte så mycket att fundera över, utan bara kliva  upp. Jobbat 6-15. och nu är jag ledig ända tills sju imorgon bitti!! :P

Ikväll blir de in till gävle och grilla, äta gott, umgås, och kan hända att de blir något glas vin.
Det har jag förtjänat efter den här veckan!!

Imorgon ska jag jobba  7-15, sen ska jag hämta hem mitt lilla hjärtegull,
vi ska ha en lugn och mysig vecka, som jag längtar!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar