söndag 8 maj 2011

Söndag.
Borde nog egentligen inte skriva något här idag.
Men lite kan jag dela med mig.


Isak och jag sov till åtta i morse sen låg vi kvar och kurades
innan vi tog täcke och kudde och fortsatte mysa framför barntv,
jag har varit ett slakt hela dagen, låg som tusan och marken gungar när jag går. (nästintill).

Mor och far kom hit mitt på dagen, och rörde runt.
Mamma har putsat alla mina fönster, skurat och torkat överallt,
rensat och torkat Isak´s garderob, lagat mat
och pappa har satt upp min stora spegel på väggen, hyllor och krokar och sånt som legat ett tag.
Isak åkte i väg till sin pappa några timmar på eftermiddagen,
så jag har legat som ett slakt på soffan och bara fått tittat på.
Har en jäkla tur ibland sådär.


Hunnit med att kramas lite med eve också, tryckt i mig en pizza,
lagt isak och sen vart de bb med mina favoriter, bästa avslutningen på en jobbig vecka.

Imorgon tar jag nya tag,börjar med en ledig dag.
Isak har bestämt att vi ska bara ute och leka på förmiddagen, lek och picknick om det är bra väder.
Sen åker han till sin pappa, och jag ska åka på en utflykt!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar