måndag 2 maj 2011

Måndag, ny vecka, nya tag. Jag vet inte hur många gånger jag skrivit så.
Men det är vad som behövs, nya tag. Letar energi och försöker tagga till.
Små planer smids hela tiden, jag behöver saker att se fram i mot och längta efter

Jobbat hela helgen, det har varit sista april, jobbade i kaos hela den dagen, fruktansvärt roligt var det.
vart en lugn kväll på det, en utflykt med världens bästa Staffan, sen umgicks jag med andra fina vänner,
och gick hem och la mig när dom gick på krogen.

Jobb igår 7-19, och gissa  om det var skönt efter dom där tolv timmarna att få komma hem och
mötas av världens gladaste lilla kille.Mor och far var gulliga och hämtade hem honom igår,
så han var nöjd som hade fått lekt med dom hela eftermiddagen.


Glömde sätta på honom  en blöja när han skulle sova igår, vilket jag upptäckte i  morse, men inte en endaste olycka. Utan han skuttade glatt ur sängen í morse och in till pottan och gjorde de han skulle!
Duktiga duktiga Isak som nu mera är blöjfri även på nätterna!! (förhoppningsvis)


Det är måndag idag, vi är lediga, har tvättat, städat och lagat mat nu på  morgonen.
Ska ta oss ut och leka lite har jag lovat lillkillen.
Ikväll ska våran Mem sova här, så när Isak somnat blir de god mat, lösgodis och mys framför tv:n!!
Ingenting slår mysiga hemmakvällar, jag börjar bli gammal tror jag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar