lördag 30 april 2011

sista april.
Jag har jobbat, det har varit kaos, jag har varit som en jojjo hela dagen,
"cicci hit, cicci dit", tur jag har förbannat roligt iallafall.
Lyckades bränna av mig ögonfransarna i ugnen och nästan starta brandlarmet innan jag gick hem, hade varit pricken över i:et med en massa brandbilar där, en sån här dag.
Men jag trivs, imorgon kör vi jobb 7.00-19.00,
sen får jag hem mitt älskade barn. Då är de mamma och  Isak vecka.
Sen dagtidsjobb i mitt älskade bagerie nästa vecka, lite flyt i allt elände är inte fel!!


ikväll ska jag se efter min lillasyster så hon inte gör något tok, kommer bli tufft när hon blir 18 i sommar.
Sen ska jag kramas med min bästa vän och umgås med de andra.
Skulle vara skönt med öl i solen idag, men jag lägger ner de där innan jag ens försökt, då de senaste gångerna jag försökt gått ut och haft roligt har slutat med att jag valt sängen i stället.
jag är ingen rolig tjej.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar