torsdag 14 april 2011

jag har tagi hand om mig själv lite idag, fått varvat ner lite,
och tänkt över saker och ting, lugnat ner både hjärtat och hjärnan en aning.
Sen har jag och emelie hämtat ut isaks växasäng, det var spännande att få upp kartongerna för trappen, men emelie är nästan lika stark som pippi, när hon vill.
Sen har jag träffat dom där människorna som betyder en jäkla  massa, även fått pussat på  min son och härjat med min lillasyster en stund.
Nu väntar jag på att favorit tjejen i grannhuset ska bli klar, så ska vi gå och försöka få nå mat i magen.
Sen ikväll ska de skruvas ihop växasäng och färga håret. Hur jag nu ska våga det.


tack för en bra torsdag. Laddat/laddar upp med en massa energi för en massa jobb i morgon och hela helgen, + en massa annat bra. Jag känner faktiskt lite lycka idag.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar