onsdag 20 april 2011

Inte nog med att att min mage värker, jag har fått feber och är tokförkyld.
 Börjat fundera på vad jag gjort för ont egentligen!!!
Nu tar jag de här dagarna över påsk och kurerar mig, sen på måndag är de nya tag,
köra i gång med träning igen och allt annat roligt jag längtar efter!


sen är jag förbannat, riktigt jävla arg är jag idag,
trots att jag vet att jag inte ska hetsa upp mig och lägga ner någon energi på det,
så kan jag inte låta bli nu, jag måste få ventilera och få ur mig de här snart!!!

Senaste tiden, så har jag landat en hel del, slagit  ner fötterna på jorden,
och saker och ting har förändrats i mitt tankesett.
Jag har tagit tag i massa jobbiga känslor, och det har utnyttjats totalt,
och så jäkla dum som jag är så har jag gått med på det här.
För jag trodde, dum som jag är, att de skulle kunna bli bättre.
Men jag känner mig bara totalt jäkla utnyttjad nu!!!!

Det kanske inte spelar någon roll hur mycket man älskar någon egentligen,
och att man skulle göra allt för den personen.
Man kan inte sjunka hur lågt som helst, tillsist går man under.


-

Tur att min andra halva, just nu den klokare halvan dessutom, vill umgås med mig trots att jag är sjuk.
Täcke och kudde i varsin ände av soffan hela kvällen,
med henne behövs de inte så mycket prat, vi förstår varandra ändå. Det är väldigt skönt!!



Ge mig helg nu.
Påsk, middagar, ledighet med min fina son, vänner, släkt, ute lek och sol!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar