tisdag 12 april 2011

Vad jag har hunnit med mycket på min lediga dag!
började dagen med samtal med doktorn,
lunch med min trogna matkompis S, och sen åkte jag till kungs och lånade emelies bil,
vidare till valbo med Linda, några inköp och hämtade ut antibiotika!
Sen har jag träffat människor jag saknar att ha i mitt liv, som förut haft en väldigt stor plats.
Så nu är jag glad igen, älskade ni!

Kramat lite på mor och far har jag också gjort, och sen åkte jag till Kungs också har vi grillat!!
Gissa om det varit efterlängtat.
Som sagt, en super bra ledig dag


Imorgon klockan 06.00 kör vi igång med jobb igen, och jag är laddat till tusen!!

Sen efter det ska jag titta på en bil!!!!


--
Jag förstod aldrig riktigt vad som hände den där gången
förrutom att allt blev fel
det fanns så mycket kvar att ge
det fanns kärlek mellan oss
varför packa jag min väska istället för att slåss ?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar