onsdag 13 april 2011

varför gör jag alltid såhär?
hade en riktig toppendag igår, alla känslor var där dom skulle, och jag kände mig HEL.
fösökte suga lite på den karamellen, men som vanligt ska jag överanalysera allt.
Vill egentligen bara skrika rätt ut hur fan de ligger till, men de skulle inte hjälpa.
och nu är jag less igen, och frustrerad, ja frustrerad är verkligen rätt ord idag!!
men jag biter ihop lite till, det är du värd, trots allt

Igår fick jag en riktig skratt attack när jag var hos emelie, det var skönt,
måste nog försöka plocka fram den där fnissiga, flamsiga tjejen snart.
Det här börjar bli tråkigt.





jag har jobbat 6-14, har tagit en dusch nu och väntar på att  pappa ska höra av sig,
få se om de blir att titta på någon bil idag. och sen blir de äventyr!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar