torsdag 28 april 2011

torsdag, jag var uppe i tid i  morse och hämtade min lillfis, vi cyklade till stadsparken och han fick leka av sig ordentligt, lunch på mc'donalds och massa lek i rutchkanan där, sen hämtade vi hans cykel och han fick cykla en liten tur, sen köpte vi glass och satt i solen tills den försvann.
ALLTSÅ.. Haft en riktig mamma & isak dag, utan massa måsten.
Det behövdes!!
Då min ångest och oro över allt håller på och gör mig tokig i mellanåt



glömde även telefonen hemma idag, så det har varit riktigt lugnt.

kvällen har spenderats i kungs hos min andra halva, med resten.
Det har tittats på massa kort, ätit kladdkaka och umgåts.

Imorgon kommer Isak hem klockan 7, så nu måste jag sova, hur nu i helvete  jag ska lyckas med de,
har nog aldrig haft sån träningsvärk..


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar