fredag 1 april 2011

Först hade jag en toppen kväll igår!
Också har jag haft en toppen dag på jobbet.
 sov mysigt, och var pigg när jag klockan ringde i morse.
Och sen en skön promenad till jobbet i morse kvart över fem, tro de eller ej.
 Fnittrat och flamsat runt på jobbet hela dagen,
bakat en massa och inte en endaste otrevlig kund har jag stött på, trots fredag, då det jämt är hysteriskt.

Fick stämpla ut vid fyra och nu ligger jag på soffan hemma hos mamma och pappa och vilar,
väntar på att vi ska äta tacos,
hur ofta händer det att jag får mysa med mina föräldrar helt själv en fredagkväll ?
det har nog inte hänt på flera år

Efter det ska jag på äventyr med tjejerna, och sen får vi se hur kvällen slutar.
Imorgon är de jobb och sen fin fina planer, vilken bra helg!!


















Nästa vecka är jag och isak ledig en massa, då ska vi göra massa roligt och umgås med vänner och deras  barn. också ska vi på badhuset, isak älskar det stället!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar