måndag 11 april 2011

eve och jag hade en riktig slapp och myskväll igår, åt godis och låg i soffan hela kvällen.
Hon mobbar mig för att jag äter pensioners godis,
och det är inte bara hon som gör de heller, men det bjuder jag på.

Imorse sov isak länge, så jag var pigg och ställde mig och stekte plättar åt oss tre till frukost.
Sen har de blivit en förmiddag i soffan, framför barnprogramskanalen.
Kan inte gå ut och leka som vi tänkt, magsjuka har vi inte haft på ett år,
men nu är den på besök, även om det är mest slemm och ser inte alls ut som spya ?
Jag hoppas de bara är något tillfälligt och att de går över fort.
Hatar när han är sjuk, min lilla älskling.


Senare åker han till sin pappa, inte alls roligt att lämna över en sjuk unge,
även om jag vet att hans pappa tar hand om honom på bästa sett, situationen suger.
Att behöva vara utan både isak och Christopher suger,
och vad skönt det är att kunna vara ärlig, om det, om allt


Gissa om jag har tryckt i mitt vitpeppar, spritat överallt och vädrar!!
Måste, verkligen måste försöka hålla mig frisk, ska jobba hela veckan  o helgen



Jag ska iallafall gymma senare, fördriva lite tid!
ett riktigt hårt spring och gympass behöver jag nu
Sen kan de hända att de blir en fika, det skulle vara trevligt en dag som den här,
jag gillar inte måndagar ojämna veckor, det verkligen känns och det syns på hela mig

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar