torsdag 21 april 2011

jag hatar att vara sjuk. Jag saknar mina jobbarkompisar. jag vill vara där och göra mitt bästa, för nu var det längesen jag kände att jag gjorde det. Jag gillar inte det här.
Isak fick följa med sin mormor, morfar och Sofie ut till högbo nu på eftermiddagen och leka av sig i finvädret!
Undrar vad jag ska pyssla med, byta plats till andra änden av soffan kanske.

Ska nog till och med vika in tvätten och diska lite, för att göra min fru glad!

-

Jag har alltid varit en sån som balanserar mellan hög och låg,
alltid  faller lite längre än många andra,
är fylld ena sekunden men tom nästa,
en sån som känner efter lite för mycket och har alldeles för mycket känslor att brottas med

Motgångar kommer man alltid stöta på,
sedan är det upp till var och en att tackla dessa och bestämma sig för hur man vill känna och möta dem.
Just nu är jag i en uppförsbacke och jag ska göra mitt bästa för att ta mig ur det här,
fort som tusan, helst.
Livet går vidare och jag tänker inte stå bredvid och titta på, eller titta bakåt.
Jag tänker åka med och ta tillvara på de nya möjligheterna som ges, hur svårt det än känns just nu.
Men tack ni som faktiskt håller mig ovanför ytan i de här eländet,





skratta åt mig, då kanske jag kommer över allt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar