tisdag 19 april 2011

Vilken dag.
jag och isak sprang upp och  ner i tvättstugan hela  morgonen, 4 proppfulla maskiner.
men nu är alla sängkläder, handdukar, kläder och halva sofffodralet tvättat!
Sen tog vi en promenad bort till hantverkarbacken.
Där har vi spenderat dagen med min mormor.
Vi fick jätte god lunch,
sen har vi  varit ute och gått i den lilla skogen, hoppat på stenar och plockat vitsippor.
Och sen ett antal timmar i lekparken, jissa om de uppskattades av den lilla.


jag tycker de är helt fantastiskt att mitt barn kan leka med sin gammelmormor på de settet han gör,
hon bara är 65 år, och lika gärna skulle kunna vara mormor åt honom.
Idag har dom åkt rutchkana tillsammans säkert en 20 gånger,
jag duger inte ett dugg när hon är med,
vilket ibland är ganska skönt att få vara på sidan om en liten stund :)

Underbart väder dessutom.
isak var helt slut när vi gick hem därifrån, och jag lyckades inte hålla honom vaken i vagnen,
så dekan bli en spännande läggning ikväll.

Just nu står min fru vid spisen och lagar mat åt oss, jag fick order om att gå därifrån, var nog mest i vägen. Så nu sitter jag & isak i soffan och väntar på att få jätte god mat, ibland har man det bra!


Imorgon ska isak få busa av sig på dagis några timmar innan de är påsk, det behöver han!
och jag ska göra något  jag verkligen längtar efter, innan deär dax för jobb, eftermiddag/kväll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar