onsdag 6 april 2011

ja, nu verkar de som om alla vet, så nu får jag nog nämna det här,
jordens goaste tjej äntligen är hemma i sverige igen!
Vi hade som sagt en toppendag igår, märktes inte ett dugg på  isak att han inte träffat henne på typ ett halvår.
Som  jag längtat, efter henne,  hennes energi och glädje, hennes öppenhet och ärlighet!
gud vad de behövdes, välkommen hem Evelina.

Träna och  myste igår kväll, sen la jag mig i tid,
därför var jag pigg och glad när klockan ringde fem i morse!
Stressat igenom förmiddagen på jobbet, men vart klar med mitt lilla projekt och sen gick jag och hämta lillfisen. Handlat mat,
lagat mat och nu ska jag hoppa i mjukiskläderna och sen ska vi titta på pippi och mysa i soffan.

Imorgon är jag ledig, som de ser ut.
Hoppas på fint väder, så vi kan vara ute i solen och njuta med fina vänner!!!

- -

Allt som hänt de senaste månaderna har fått mig att tänka till, mera än någonsin.
Det är nu jag märkt hur verkligheten kan se ut, utan den trygghet jag alltid haft att falla tillbaka mot.
Jag har fått distans till de som  varit,  och börjar inse vad jag gjort,  vad de var jag gav upp för någonting.
Att  inget slår det jag haft innan, hur jobbigt  de än varit i mellan varven,
jag har förlorat min livskamrat, min bästa vän. 
Och jag trodde aldrig att jag skulle kunna känna såhär.
Det är inget nytt påhitt eller något jag känner för stunden,
det har alltid varit lika,  bara att nu fattar jag alltihop, allting är så idiotiskt självklart numera.
Och det känns  åt helvete.. att jag inte kan påverka det ett dugg,
utan bara fortsätta där jag är. Fortsätta framåt. Jag vet så väl.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar