fredag 15 april 2011

jag har fått sovit till tio idag, utan att någon har väckt mig. Varken barn eller jobb, det kallas lyx.
Igår kväll fick vi ihop Isak´s fina växasäng iallafall, efter mycket flams,
ska visa er när den är på plats med nya bäddsättet och allting.
dessutom färgade jag mitt nya löshår, meen, det blir att lägga till en till färg idag i det,
om jag inte vill gå runt gråhårig.

hur som helst, fredag idag, luncha på stan på eve, träna och sen är de jobba  som gäller!


Så mycket som vi delar, och har gått igenom,
det finns det ingen, absolut ingen som kan ta ifrån oss.
För er gör jag allt, grabbarna grus.

1 kommentar:

  1. vad va de för växasäng? vi letar oxå, jag vill ha en vit o de verkar ju knappt finnas, men tycker de är dåligt utbud med andra som går o måla oxå :)

    SvaraRadera