torsdag 7 april 2011

Torsdag.

skitväder, skitrygg, men nu blir de frukost med fisungen,
sen ska vi till lekparken har jag lovat.
Sen ska han faktikst på dagis några timmar och jag ska jobba,
kör ett extra pass, funkar ju när det är dagtid.
Känns som om jag behöver det, annars är jag bara hemma och grubblar, kan inte koppla bort.
Ikväll är jag sugen på fruktsallad och mys, förhoppningsvis får jag min vilja igenom

Annars har jag skavsår i öronen snart, Isak kör sean banan -skaka rumpa på repeat och svänger med rumpan fram  och tilbaka. Tur han är så söt.

Förövrigt är det skönt att det är helg snart, för just nu är jag inte rolig.
Börjar med en riktig shoppingrunda i morgon, sen kommer den här helgen bli kanon,
ladda upp med massa energi och lycka, som jag längtat




Jag ville mötas nånstans nere på djupet
jag har varit där förut och jag är inte rädd
dina ögon ändrar färg i ljuset
men dom kan titta nu, jag är beredd


Det är så lätt att få ur mig i ord, jag har så lätt att hitta texter som stämmer in så väl.
Men det är mera än såhär, det handlar om oss,
om vad som är värt något och vad som inte är värt någonting.


som jag saknar dig.


Thailand december -10

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar