lördag 2 april 2011

Idag är jag glaaaaaaaaaaaaaaad, min taskiga humör har gett med sig.

jag känner mig inte lika sårbar längre, umgås med människor som får mig att må bra,
njuter av tid med min fina son, och jobbar som aldrig förr med världens bästa arbetskamrater,
 och såklart umgås med min älskade mamma och pappa, plus min stora lilla syster så fort jag hinner.
23 år och äntligen börjar jag lära mig vilka jag ska lägga min energi på, men bättre sent än aldrig.


Jag skulle göra vad  som helst för att spola tillbaka tiden lite grann, till slutet på 2010 tack.
Det finns så mycket jag vill ändra där, så mycket jag vill ha ogjort,
och beslut som skulle fattats helt annorlunda.
Jag vill skrika och berätta, men det ändrar ingenting mera, livet går framåt även om jag har stått still.
Fast önska får man, ta mig tillbaka till thailand, med de finaste pojkarna i världen.


Men nu är de lördag kväll, jag har jobbat 6-18 i princip hela veckan, min rygg värker och ringarna runt ögonen är inte snygga. Men jag har tagit en varm och skön dusch, kammat ut trollhåret och sitter nu och inväntar min finaste Emma och ligan. Det blir en kväll med spel och något glas vin här hemma.
Som sen ska avslutas på bästa tänkbara sett!!
Det behöver jag.

För imorgon är de jobb mellan  7-15, sen får jag hämta hem mitt älskade älskade barn.
ÄLSKADE SÖNDAG!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar