torsdag 7 april 2011

Jag har slutat läsa, jag har slutat leta.
jag tror och jag vet att det inte fungerar såhär,
För det är inte rätt.
Finns så mycket jag vill visa och berätta, frustrerad tror jag de kallas.
Men ni kan ni sluta läsa här, jag ska sluta vara så personlig


vilken skitdag jag haft, tog åt mig ett extra pass, eftersom jag var hemma i måndags,
så de var toppen, men ångrade mig lika fort som jag tackat ja.
Suttit i kassan hela dagen och min rygg värker (för att klämma in lite gnäll också),
hämtat hem min fina unge,
var förbi och heja på evelina och emma som var taggade som vanligt,
och nu kryper jag ner med Isak och sover.
för imorgon är de fredag, som jag längtat.
Ingen  kommer kunna förstöra mitt humör då.



jag skulle vända upp och ner på hela världen för eran skull.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar