söndag 17 april 2011

Söndag.
Det har varit jobbhelg, och en mycket mycket sliten tjej.
Hunnit med att träffat mina  vänner, träffat min farmor som varit på besök,
grillmiddag och äventyr också, på det.
Har en massa timmar sömn att ta igen.
Varit och hämtat hem killen i mitt liv, mitt älskade barn.
Vi ligger i soffan och myser, medans emelie lagar våran favorit rätt; fläskfilegryta med kantareller och ris, ska bli så jäkla gott.
Och föresten,  hon  är världens bästa tjej.


ikväll ska Isak få sova i sin nya säng, få se hur mycket spring det blir om nätterna.
När han somnat ikväll, blir de soffhäng med E, en massa godis och bra på tv:n!

Ny vecka i morgon, jag längtar, måste ta nya tag.
En massa ledighet,  påsk, förhoppningsvis sol och vi ska göra massa roliga saker den här veckan!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar